Cuma günü yenidoğan sünneti diye Acıbadem’e gittik. Sadece para bayıldık diyebilirim. Neyse.. Doktorun ne anlatmak istediğini anlamadık. 6 aylık bebek küçük kalır pipisi ben yaparım yine de isterseniz dedi. Normal cerrahi yöntemle lokal uyuşturcakmış. Çocuk için küçük olması sonra sorun olabilir dedi. Şunu anlayamadım zaten yenidoğan sünneti Acıbadem ve Memorial gibi hastanelerde var. Onlar bile çok önermiyor gibi. 3 aylıkken Doğan hastanesindeki doktora gitmiştik . O da 6.ayı bekleyin dediği için yaptırmadık. Bunları bu yollardan geçecek arkadaşlar ileride okur diye detaylı yazdım.
Bir de Başakşehir’de bir klinik varmış. Alparslan kuş klamp yöntemiyle yapıyormuş. Onu da elim bulmuş. Bu doktora yaptıran var mı?
bu aylarda sünnet ettiren,doktor ve teknik tavsiyesi olan var mı? İstanbul Avrupa yakası tercihimiz. Sonrasında gerçekten küçük mü kalıyor? Tuvalet işi sıkıntı oluyor mu?