tosbigimmm Kızlar az önce oğluma mama yedirdim 10 dk sonra felan farkettim boynunun altı kızarmış ve fısır fısır olmuş mama dokunmuş olabilir mi ilk defa böyle oldu doktora götürmeli miyim?
eda-bahar tosbigimmm gecmis olsun canim mamanin son kullanma tarihini bak canim bide içeriğine bak insallah alerji degildir.ilk defa mi kullaniyorsun canim
tosbigimmm Fitifiti 5 gün önce felan başladık 4 aylık Ilk ay da aynı mamayı vermiştim hiç böyle olmamıştı
alchn Bence alerjik durumu çok önemli biz ne çektik halada çekiyor uz vala ya nefes alamaz kuzum alerjjsi kabardimi çok dikkatli olun kontrol edin hep
tineanigra tosbigimmm bebeğiniz ne kadarlık? Bir de mama ile alakalı olduğuna emin misiniz benim kızımın boynu hep pişik olur biraz tombulluk var öyle bişi olabilir mi?
Uzayiko tosbigimmm mama kutusunu yeni mi açtınız peki ? Yoksa daha önce kullanılmış ve beklemiş bir mamamı ?
tineanigra tosbigimmm daha önce verdiyseniz alerji olmayabilir. Mamanın son kullanma tarihinde de sorun yoksa ( açıldıktan sonra 30 gün süresi var) pişik olma ihtimali var. Ama yine de içiniz rahat etsin diye doktora götürmekte fayda var
BurcuKucuk tosbigimmm mama dokunmuş olabilir. Mamanın son kullanma tarihi geçmemiş değil mi? Bir de yeni başladıysanız eğer muhtemelen alerji de yapmış olabilir. Kan ilacı kullanmaya başladınız mı? Aynı anda vermediniz değil mi mama ile?
mavilimor tosbigimmm geçen ayda verdim son kullanma tarihinde de sıkıntı yok demişsiniz. Bence alerjik ya da mama dokunması değil. Biraz fazla giydirmişsiniz gibi geldi. Benim oğlumda da az fazla giyinsin boyun altı tarafları minik minik kızarırdı.