bisenakillisinzaten çok yoruldunuz, belki uykusuz kaldınız. Günlerce yalnız baktınız çocuğunuza.
Anne olmanın dayanılmaz zorluğu, bir anlık öfkeye sebep olmuş.
Bunun farkında olup, vicdan azabı duyuyor olmanız da bir daha böyle bir şey yapmayacağınızın habercisidir.
Üzülmeyin… Sabır, arada bir nefes egzersizleri iyi gelecektir.