Merhaba güzel anneler, oğlum 17 aylık. Eşimin yeğenlerinde çok fazla otizm ve done sendromu var. Ben hamile olmadan bile hep bu konuda tedirgindim. Genetik yatkınlık var sonuçta. Bebeğim dünyaya geldiğinden beri hep çok dikkat ettim. Evde hala hiç tv açılmadı. Telefon çok çok az.. Yemeklerimiz çok sıkıntılı ve sürekli kitaplarla oyalayarak yediriyorum. Fakat oğlumda son zamanlar bişey fark ettim. Hiçbir şeyi parmağıyla göstermiyor. 17 aylık olmasına rağmen gözünü burnunu kulağını göstermiyor. Adına bakıyor. Uzun süre göz teması iyi. Kelimeleri gayet iyi. Bizi taklit ediyor. Ama bunları yapamıyor 😔 Doktorumuz da 2 yaşına kadar bekleyebileceğimizi söyledi ama içim içimi yiyor var mı benimle aynı durumu yaşayan acaba 😔