Oğlum erken doğduğu için yoğun bakımda 13 gün kaldı ben ilk sütlerimi hep sağdım sakladım ama şimdi onları verdiğimde fışkırır tarzda kusuyor kokladım kokusu çok kötü. Çok yararlı olduğu için atmaya kıyamıyorum derin dondurucudan çıkarıp ısıtıp yeni sağdığım süte karıştırsam olurmu bilgisi olan var mı?