baloglusss bizde de meme reddi vardı herseyi denedim fayda etmedi. Kaşıkla ben besleyemedim, şırınga ile denedim olmadı, memeye eds sistemi kurdum güzeldi ama memeye gelmiyordu ki doysun. Derken emzik ile uyutup uykuya geçerken emzigi çekip memeyi ağzına uzatmaktan çözüm buldum. Uyuturken emzirdim, uykudan uyanırken tam kalkmadan bir daha emzirdim gibi alıştırdım. Biberon da lansinoh kullanıyorum genelde red olmuyor dediler ama oldu. Bu şekilde sürekli meme tutturamaya çalıştım şuan kendisi emiyor hatta emmeye döndü ya arada verdiğim mamayi da red etti şuan memelerimin yasını tutuyorum öldüler resmen 😂