1ANNE1MERTEFE canım bizimde aylık kontrollerimiz oluyordu doktorumuz 4 ay önce dedi ki Aralık ayında gelin tekrar rutin kontroller yapalım dedi boy kilo baş cevresi tahlil vs işte aralik ayında önce oğlum salgına yakalandi bronşit sinüzit oldu hava verildi serumlar takıldı vs vs işte ilaçlarını verdiler kullandık iyi oldu . Geçen hafta aralik ayı kontrolümüz için gittik ve boy kilo çok iyi dedi doktorumuz sonra kan aldılar 3 tup ve B12 yerlerde d vitamini yerlerde dedi doktor o kadar düşük çıkmış ki hâlbuki herseyi yiyor sadece peynir yumurta yoğurt haricinde herşeyi yiyor . Doktorumuz ilaçlarini yazdı şuan onları kullanıyorum . Bakalım inşallah düzelmesini bekliyorum. Sakın kontrollerini ihmal etme bitanem belki senin goremedigin ama doktorun gördüğü hastalilgi vs çıkar . Bebeklerimizin heryeri delik deşik oluyor bende farkindayim ama hepsi o karın sağlığı için . Eğer sende bir anne olarak ve i dinler isen kontrolüne götür bitanem . Belki o kan tahlilide olumlu yönde gitmeyen bir sonuç cikabilir sonuçta bunu disardan çocuğun derisinin üzerinden anlamamiz imkansız . Benim fikrim kontrolüne göturmen bitanem . Bu arada benim oğlum da 1,5 yaşında 😊🥰