Görümcem 17 haftalık hamile cok kötü ve agır şekilde soguk algınlığı yaşıyor acile gittik hamile olduğu için ilaç veremeyiz sadece parol alabilir dediler. Rica etsek serum takamazmısınız belki daha iyi olur dedik.
Cevap aynen şu ;Evet ama dolardan dolayı serum alamıyoruz dediler… Bütün özel hastane ve devlet hastanesinde bu cevabı aldık. Arkadaşlar biri bana anlatsın nereden nereye….!!!!