canselcalgn benimkinde 4 aylik canm 2 bucuk yasinda ikizlerim var onlardan gecti hastalik ve bronşite cevirdi bi an once git öksürük ilaçsız gecmiyor ben 4 gün sonra gittim gec kalmisisn dedi doktor imkanin varsa ozele git bu arada devlet hastaneleri acayip yogun çünkü çoğu cocuk bu sekilde hasta salgin var