Korkulacak bir durum değil , bende de polikistik over var bende adet düzensizliği sebebiyle dr gittiğimde çocugumun olmuyacagını söyledi kendi dr gittim , doğum kontrol ilacı verdi adeti düzenlesin diye sonra gebelik düşünelim dedi ve bu yumurtalıklarla alakalı bi durum benim yumurtalıklarım doğurgan cinsliymiş ve 4 yaşında kızım 6 aylık oğlum var ☺️Bazı dr lar insanım halinden psikolojisinden hiç anlamıyor bende hala ilk dr dediğini atamıyorum hafızamdan ne yazıkki , iyi bir dr bulup tekrar muayene olun ve stresee sakın girmeyin hiç birşeyin çözümü yok değil herşeyin tedavisi var ☺️ Öncelikle kendinizi iyi hissedin ☺️