Herkese merhaba, ilk postum. Doğru yapabildim mi bilemiyorum kusura bakmayın. İki gün önce Instagram da bir haber gördüm. Wifi ile bağlanan bebek kameralarinin hacklenmesi ile ilgili. Pek çok ekran görüntüsü de mevcut elimde ancak atamıyorum. Sonra bir sayfada bunun açıklaması v.s yapılmıştı bir kişi tarafından. Ve ispat niteliğinde bir de video eklemişlerdi. Kameraya başka biri bağlanıyor,bebeği korkutuyor ya da onunla konuşmak istiyor v.s çok rahatsiz edici ve mide bulandırıcı bir konu. Ben de Xiaomi kamera kullanıyordum ve çok memnundum ancak korkumdan açamıyorum günlerdir.bakıcı v.s durumlarından mecbur kullananlar var. Böyle bir durum varsa büyük sıkıntı. Konuyla ilgili bilgisi olan var mı yazılım v.s anlayan ? Fotoğrafları nasıl ekleyebilirim buraya acaba ?