DMKerem Kızlar bebelerinizin tırnaklarını ne zaman kesmeye başladınız ayak tırnaklarını kesiyor musunuz? Benim bebeğim 4 aylık ben ayak tırnaklarını da kesiyorum kaynanam kesme bırak kendiliğinden kopar gider diyor. Yok ayak tırnağı kesilince hırsız olurmuş
Hshsthmu DMKerem yok canım kes mutlaka onlar zaten batıl inanç ayrıca sen kesmezsen tırnak batması olabilir ben doğduğundan beri kesiyorum ☺️
DMKerem dandiniko sorma 3 saat oturdu deli etti beni gitti 🤦♀️ diğer yaptıklarını anlatmak istemiyorum
Snowglobe DMKerem 😂 arkadaşımın oğlu 5 aylıkken falan ayak ırnak batması yüzünden ilaç kullanmak Zorunda kaldı. Yani eli yüzünü çizmesin diyoruz ama ayakta önemli gerçekten.
Hshsthmu DMKerem bazen he he tamam demek gerekiyor galiba 🤦🏻♀️ Ama yine kendi bildiğini yapacaksın 🤣
Mom4565 DMKerem doğduğun da eve gelince hemen kestim uzundu çünkü bırak kopsun olur mu canım kendi nasıl kolçak hadi koptu düzgün kopmaz ki bence dinleme sen k.valideni 4 aylık bebeğin kes
DMKerem Mom4565 yok zaten dinlemem saçmalıyor çünkü sırf emim olmak adına sordum tek taraflı bakmak istemediğimden
sarmaliklahana DMKerem 40 cıktıdan sonra el tırnaklarını kesmeye başladım ama ayak tırnakları kesecek kıvama gelmedi 3 aylık bebeğim. 🙄
DMKerem Hshsthmu Ah işte onu yapamıyorum illa söylicem sanki cevap vermeyince sürekli tekrar ediyor sonra 🤦♀️
Hshsthmu DMKerem bende öyleyim malesef sonrada sürekli tartışıyoruz 🤦🏻♀️ Oda susmaz bende inatçıyımdır hep bir sorun yaşıyoruz bizde ☺️
Sda16 DMKerem hırsız olurmuş tövbeee… ayak tirnaklari elleri kadar fazla uzamiyor zaten. Ayda 1 kesiyorum anca sürekli elimle kontrol ederim ama