karabiberimm Kızlar oğluma her akşam süt ılıtıp biberona koyuyorum ama hepsini içmiyor biraz kalıuor hep 2 3 saat sonra uyandığından verebilir miyim aynı sütü havalar soğuk zaten bozulur mu bilemedim bilgisi olan var mı ?
GiybetReis karabiberimm bilemedim. Ben kendim içerdim mesela ama 2-3 saat dışarda kalmış agzı acık süt bişi olmaz heralde ya. Yine bilen yanıtlasın tabi🌸
Deletedmom5284 Isıttıktan sonra tekrar ısıtılmıyor diye biliyorum, yanlış olmasın ama bilen çıkar şimdi
karabiberimm GiybetReis bende içerim ama çocuk olunca korkuyor insan yoksa 1 gün kalsa gene içerdim ben 😁