Ebrukumsal Kızlar bugun farkettim bebeğim 7 ay 20 günlük sol kulağının arkasında 2 tane nohut buyuklugunde beze tarzı bişy var sorun olurmu normalmidir aranızda basına gelen varmı
xrtalafx Ebrukumsal Bir doktora danışsanız nohut büyüklüğünde diyosunuz her cocukta olan birşey farklı olabılır umarım birşey değildir🌸
BurcuKucuk Ebrukumsal bir KBB doktoruna gidin emin olmak için. Benim oğlumda da vardı tam kulağının arkasında KBB doktoruna götürdüm, doktor bebeklerde olabileceğini söyledi ☺️ Ama siz içiniz rahat etsin ve rahat etmek için bir doktora gidin.
Edayaz Ebrukumsal geçen ay başıma geldi oğlumun kulağının arkasında beze gibi sertti doktora sordum hemen büyürse kontrol et sürekli dedi çok şükür geçti
xrtalafx Ebrukumsal Benim kızım 1 bucuk yaşında böyle bir sorun olsa buraya yazmak yerine doktora götürmüştüm canım ben evhamlıyım bebek konularında sende lütfen en kısa sürede götür geçmil olsun 🌸
Ebrukumsal xrtalafx canım benim hepimiz evlatlarımız için evhamlıyız götürdüm bugun doktoruna zaten sıkıntı olmadıgını daha cok buyurse götürüp gereklı testleri yapacagını söyledi sadece bazı annelerimiz cok bılınclı oluyo sormak istedim
Ebrukumsal BurcuKucuk saol canım dediğim gibi götürdüm basına gelen oldumu diye sormak istedim sadece
BurcuKucuk Ebrukumsal bizde de olmuştu işte o aylarda doktor endişelenecek bir durum olmadığını söyledi☺️☺️
mavilimor Ebrukumsal benim eşimde de var oğlumda da var. Bende doktora sordum nohut büyüklüğünü geçmedikçe sorun yok dedi. Ama genel kontrol sırasında sorun bi yeri de belki önemli olabilir.
Miniminnak22 Kızımda da olmuştu. Bide dış çıkardığı bi dönemdi. Doktor normal olduğunu, yetişkinlerde de bebeklerde de bazen ortaya çıkıp sonra kaybolacağını söyledi. Aslında böyle diyeceğini biliyodum ama içim rahat etsin diye gitmiştim doktora
Fitifiti Ebrukumsal Grip sonrası vücutta bu tarz lezyon,beze çıkıyor ve gayette normal😊ama siz tabi ki yine de takipte kalmaya devam edin.
Ebrukumsal Fitifiti ama ne zaman olustugu hakkında bilgim yk gecmesi uzun sürermi daha kötü olurmu bilemedim