Deletedmom0099 Kadersizxww ben kaşıntım olunca (genital) travazol kullanıyorum ama içinde kortizon var basura bir zararı olur mu bilmiyorum
Woody Kadersizxww kırmızı kantaron yagi surun Ara ara da sudocrem. Çatlak varsa iyileştirir. Sicam suda oturmak da iyi gelor
xrtalafx Kadersizxww Tavsiyem kuşburnu tarifi var basur için netten bi bakıp deneye bilirsiniz hem basurdanda kurtulursunuz inşallah 🌸
sebaleyda Eczaneden hemopropin krem al benim hem kaşıntımı hem ağrımı geçirdi ara ara tuvalette kanamam olurdu onu da kesti