nutellayiyensincap çok haklısınız ama cidden ben abartıldığını düşünüyorum. Şahsi fikrim bu tamamen. Bebek kamerası benim elim ayağım diyebilirim.
Özellikle uyurken direkt görmek daha iyi oluyor benim için. Zamanında biz alırken telsiz de önerilmişti ama kızım uyandığında ağlayan bi bebek hiç olmadı. Yatakta oturur beklerdi veya direkt dönerdi. Büyüdükçe uyandığında kendi kendine yataktan inmeye başladı. Hala öyle mesela, uyanır, sesi bile çıkmaz, kalkar ve oyun oynar. 10-15 dakika sonra gelir “ben uyandım” der.🤷🏻♀️
Motorola mbp854 Connect olarak geçiyor internette adı. Şu an satışı var mı bilmiyorum inanın.