Selam
Bebegim 6 ay 11 günlük. Hic bir zaman akşam 8 9 da uyumadı. 10 bucuk gibi uyutuyorum 11 gibi geri uyaniyor 1 saat kadar tekrar uyutmaya çalışıyorum. Gece uykularimiz cok kötü. Bazen 1 saatte 3 kez kalkıyor. Bazen 1,5 saate bir kez. Gece 4-6 arasında bir uyaniyor sanki bütün uykusunu almış gibi beşikte oyun oynuyor. Kendi kendisine gülüyor sıkılınca da ağlayıp kendisini beşikten aldırıyor. Yaklaşık 2 saat kadar uyanık kaliyor. Dün gece inat ettim uyuyana kadar salladim ama uyuması yine 1,5 saati buldu yani kendi haline bıraksaydım ayni saatte uyuyacaktı. Gündüz de 2-3 uyku yapiyor. Ayıyla orantılı uyanık kaliyor. Ama uykuya gelince cocuğa garip birseyler oluyor. Tavsiyesi olan söylesin kizlar lütfen. Gecem gündüzüm birbirine karıştı.