Kizlar iyi geceler normalde her ayin 18 ile 20 si arası adet olurum bugün karnimda ve belimde ağrı vardi olacgimi bildim aksam 7 gibi az bisey camursu kahverengi leke geldi pet taktım şu saat oldu petimde cok az kahverengi leke var normalde yogun sekilde kırmızı kan gelirdi neden böyle olmuştur sizce bu ay cok stres yasadm agladm onun etkisi varmidir