Merhaba , oğlum 9 buçuk aylık 8. Ayında işe başladım annem bakıyor . Hani eski beşikler olur ya tahtadan onda yatırıp uyutuyor gün içinde . Ama işten gelip eve götürünce çocuk ne ayakta sallamayı kabul ediyor ne emerek uyumayı gece 12-1 de uyuyor. Gerçekten hiç halim kalmadı yani işten gelince bütün vaktim onu uyutmakla geçiyor . Bugün 5 kez denedim uyusun diye yok . Haliyle sakin kalamıyorum sinirlerim yıprandı . Verdim az önce babasına şimdi O deniyor. Şaşırdım artık ne yapacağımı