Canım benim oğlum 45 günlükken oldu sünnet. Uyuşturmak için iğne yaparken çok ağladı oğlum hemen emzirdim sustu. Ameliyatdan sakin çıktı. Ancak 3 gün çiş yaparken çok ağladı. Krem vericekler sakın aksatma. Sünnet kilodu aldım pişman oldum. Sık sık bezini değiş boşa para verme sünnet kiloduna. Şimdiden geçmiş olsun.