Rabia66 Arkadaşlar bebeğim 9 aylık desteksiz oturamiyor, yürütmeye çalıştığımda adım atmıyor ağlıyor, gelişimi iki ay geriden geliyor sizce normal mi, bebeğimin bu hâlleri beni bazen çok korkutuyor😔😟
cinarinannesiiii Rabia66 korkacak ne var her bebeğin gelişimi farklı benimkide 9 aylık bildiğin hantal bi bebek bende öyleymişim bana cekmiş
Fenty Rabia66 Desteksiz oturması konusunda bence bi doktorla görüşmek lazım. 8. Aya kadar bekleniyormuş çünkü. Ama bu bebekten bebeğe de fark eder yine götürün. Diğer şeyler içinde endişe etmeyin emeklemesen yürüyen bebekler de var.
Rabia66 Paradiseeeee Gelişim geriliği olduğunu biliyor doktor normal dedi ama, sağlık ocağına götürdüm dün, tekrar çocuk doktoruna götürmem gerektiğini söyledi hemşire
Rabia66 Defne42 hayır hiç emeklemiyor, yere koyduğum zaman çığlık atarak ağlıyor ayakta dahi durmuyor destekle, daha önce doktora da götürdüm ama normla demişti, pazartesi tekrar götürücem doktora
huzunkovankusu Rabia66 bence bir çocuk gelişimciye de götürün inşallah her şey normaldir ve sıkıntı varsa da çaresi olur 🤲