Necla123 bizimki dün çok farklıydı aşırı bir aglama yok her beslenmesinde gazını çıkarttım dün gerçi bı gündüz 12 de yedi akşam 6 da azcik mama yedi bidaaha gece 2 de yedi sürekli gazını çıkarttım ama sabah kalktığımda karnı taş gibiydi. Kulak çöpü ile uyarı yaptım baya gazını attı. Ama bugün yine aynı iştahsız gazi da yok gibi. Normalde 90 100 hatta bazen 120 cc bile mama yerdi bugün de en fazla 70 CC yedi. Toplamda 240 CC yedi