Mryem33 o aylarda bizim de başlamıştı. Diş belirtileri fakat çıkmadı bi türlü . 6 ay 4 günlüğüz okadar huysuzlaştıki anlatamam. Arada ateşi çıkıyor 37.5 lara. Mama yedirmek tam bir kabus. Gecelerş yarım saatte bir uyanıyoruz. Diş , uykusuzluk , açlık 3ü 1 arada şaka gibi 😀😀