MiDo verme canım. Mama da versen çoğunluğu su. Anne sütününde çoğunluğu su. İhtiyacını karşılıyo. Sen su verirsen fazlasını vermiş oluyosun. İnstagramda güncel anne var. Geçenler post olarak paylaştı tehlikesini. Bi incele. Özet geçmek gerekirse fazla olan su, su zehirlenmesi yaratıyormuş. Kandaki tuz oranı düşüyo ve haveleye hatta ölümle sonuçlanabiliyor. Her insan ihtiyacından fazla su içerse zehirlenir. Mesela annem zayıflamak için çok su içmişti zehirlendi. Ölümden döndü. Bebeklerde aynı şekilde. Ben verdim bir şey olmadı diyenler olacaktır. Her bebek aynı değil. Belki onunkine şans eseri olmadı ama senin bebeğine olur. Riske atmaya değmez.