Kızlar selam,oğlum 17 aylık..nasıl geçiyor bu aylar sizlerde? Konuşuyolar mı? Yada kaç kelimeleri var? Bizde bunara bi ağlama krizleri,yemek yememe gidiyor..bide arkadaşlarını yırtıyor anlatıyorum,kızıyorum,hı diyorum ne yapcam bilemedim gidip uslu uslu oynayan arkadasının ya saçını çekiyor ya yüzünü yumuruyır..ne önerirsiniz?