yusufmertmom Her şeyden yiyorum, meyve sebze et. Özellikle şu süt yapar bundan daha çok yemem lazım demiyorum. Canım ne isterse yiyordum, şuan diyetteyim öyle her canımın istediğini yemiyorum ama bence sütüm olur mu? Azaldı mı? Çoğaldı mı? diye düşünmeyin. Akışına bırakın. Sütünüz yetiyordur bebeğinize 😊 Yetmese zaten doktorunuz falan size söyler, bebeğin hareketlerinden de anlarsınız. Rahat olun 😊