Selbal izmir3535 gerçekten çok yoruluyor insan. Memnun edemiyorum hiç bir şekilde. Kendimi kötü hissediyorum suçlanıyorum
Selbal Mihrimah9 emdiği için herkes 2 yaştan sonra rahatlarsın diyo. Emerek uyuyor bide. Uyuması değil de genel ruh hali hep bi mız mız anlamıyorum
Seda321 Benim kızım 11 aylık ağlama kırızı uyku kırızı hep devam ediyor ne zaman kendi kendine uyucak 😢 tek sorunumuz uyku