balogul-2408 Hilalrkmn Benimde başıma iki kere geldi ne oturabildim ne yatabildim cok zor valla agridan duramiyon
Cih-65 Hilalrkmn maalesef bende bu durumdan dolayı ameliyat oldum çok erken fark ettiğim için çöl sancılı bir süreç olmadı tabi 8 yıl önceydi benim ki
Hilalrkmn Deletedmom0099 gecmis olsun 💐 ya benim 3 4 gundr kuyruk sokumunda agri var boyle sivilce gbi bsy cikms ve agri yapiyo oturamiyrm bugunde biraz akinti olusmus acaba bu kil donmesi mi? siz nasl gecirdiniz ve hangi doktora gttiniz?
Waffle Deletedmom0099 yaa benim kardeşimde de çıktı resmen mahvoldu ağrıdan, ağlamaktan helak oldu. Ameliyat şart mı ? Nasıl bir süreç anlatır mısınız biraz
Hilalrkmn Leylus teşekkür ederim amelyat nasil oluyr acaba korkuyrm hstaneye gtmeye oglum daha kucuk kim bakcak babasi sehir disinda calisiyr
Nisan12 Hilalrkmn Bendede kıl dönmesi olmadan sadece apsesi oluşmuş genel cerrahi uzmanına gittim küçük operasyonla apseyi temizledi şükür ki kıl yokmuş Allah’tan yokmuş felaket bişeydi oturamıyordm bebeğimi ayakta sallarken ağlayarak sallıyordm 😐
Deletedmom0099 Hilalrkmn evet benimde sivilce gibi ağrıyla başlamıştı hatta hiç ihtimal vermeyerek gittim doktora ve şuan ameliyata almam lazım demişti. genel cerrahi bakıyor, ben lazerli oldum eğer lazerli yapan doktor bulursanız çok rahat oluyor dikiş olmadığı için çok hızlı iyileşti çok büyük olmasına rağmen kesiğim. bazılarına dren takıyolarmıs o daha zorlu ama benim yoktu
Cnsuumuteren Hilalrkmn Bndede oldu genel cerrahi bölümünde temzlediler ameliyat filan gerek kalmadı bı görünün isterseniz uyusturup temziliyo orayı geri eve dönebiliyorrsunz gün içinde agrisi oluyo
[silindi] Hilalrkmn Ayyy bebeğim bende de 36 haftalık hamileyken oldu. Apseyi çıkarttılar, doğumdan sonra mutlaka ameliyat dediler ama ben korkumdan gitmedim tabii 🙇🏽♀️ Bugün yine aynı ağrı hafiften başladı, çok fena bi’şey ve öyle durup dururken geçmiyor 🥲
Deletedmom0099 Waffle evet kendi kendine asla geçmez mutlaka ameliyat olmalı, yaşayan bilir gerçekten çok ağrılı eğer lazerli ameliyat olursa çok kolay iyileşir ama dikiş olursa 1 ay oturamaz ben lazerli oldum 5. gün işe gittim öyle söyliyim
Leylus Hilalrkmn canım cokkk detaylı hatırlamıyorum ama bende çok korkmuştum ağrı acı akinti vardı çok ihmal etmistim mecbur ameliyat dediler 1 saat falan sürüyor belki daha az gün hastanede kalıyorsun 5 dikiş vardı benim bunyem biraz zayıf 1 aydan fazla sürdü benim iyileşmem😥
Hilalrkmn Nisan12 ayy ya ins bndede oyledir akinti olmusmuydu sizde ne gibi sikayetlerle gtiinix bnde agri var ama oturunca ve egilince daha cok agriyo genelde ayakta sıkıntı yok
Waffle Deletedmom0099 Bir de kardeşimi enfeksiyon var dedi ilk onun tedavisini olması gerekiyormuş ama resmen yerlere yatıyor ağrıdan 😔 acile gidip serum takılırsa geçiyor
Deletedmom0099 Waffle heh işte 2 ameliyat oldum dedm ya benimde öyleydi ilkinde sadece kesip iltihabı akıttılar sonra 15 gün antibiyotik kullanıp geçmesini bekledm sonra ikinci asıl olan ameliyatı oldum bir an önce işlem görmesi lazım 🥺
Hilalrkmn Leylus ins bnde oyle olmaz esim hftaya gelck ins o zamana kadar durabilirim goturck bska kimse yok bebegimlede gidemem hstaneye
Leylus Hilalrkmn çok üzüldüm ya rabbim yardımcın olsun kolaylıklar versin inşallah sana acil şifalar diliyorum