Busra_99 Merhaba öncelikle bebeğim emiyor fakat gaz tek tül çıkartıyor ben istiyorum ki her mamadan sonra mutlaka çıkartsın çıkartmak istediği zamanda meme istiyor huzursuz değil masaj fln yapıyorum benım gibi olan anneler varmı bide bugün sadece bi kere kaka yaptı onu da doktor uyardı normal dedi bundan sonra yapar dedi
Senahmet11 Busra_99 15 günden sonra gaz sıkıntısı başlıyor şimdi gazı olsada pek rahatsız etmez. Emdikten sonra omuzunuzda sırtınıza masaj yapın çıkarmazsa yan yatırın
Alpingo Busra_99 bol bol emzir,sütün emerek gelir meme reddi olmasın,eds yada kaşıkla filan vet biberon verme derim,gaz hemen olmaz canım,benek ilk haft daha cok açlıktan ağlar,kaka değilde çiş daha önemli bol çiş yapmalı
Asel_lena_mom Busra_99 Canım doğru emzirdiğin zaman öyle rahatsız edici bir gazı olmuyor bebeğin . Emerken hava yutmamasına dikkat et göğüs ucunun tam ağzında olduğundan emin ol doğru emzirme de çok etkili bu konuda 🙏
Mervengin Her emzirdikten sonra omzunuza alın pıt pıt yapın sırtını yavaş yavaş Ya da kolunuzun üstüne yüz üstü yatırın aynı şekilde yavaş yavaş vurun agizdsn o şekilde gaz çıkarımı olur.Hafif yan yatırın çok değil o zaman da fazlasını atar.Şu an için gazi azdır zaten ama ileride zamanlar için siz ayağınızı üşütmeyin.Soğuk şeyler yemeyin.Hepsi bebeğe geçiyor.Birkaç ay gaz yapıcı yiyeceklerden uzak durun
Busra0710 Canım çıkması için sırtına masaj yap pıt pıt vur. Ama çıkmıyorsada normal, illa çıkacak diye birşey yok.yan yatır ama mutlaka, ağzından süt felan gelir Temkinli ol yan yatırarak
Uzram Hayirli ugurlu olsun faydalı olabileceksem ne mutlu. Önerilerim; biberon mama asla vermeyin. Mamalarda ki palm yagini farkettigimde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü Süt az geliyorsa mutlaka ama mutlaka süt sagma pompasi alın duzenli olarak sağım yapın depolayin. Zamanla artacak. Su ve uyku + pompa en iyi süt arttıci Gaz içinde bol bol emdi diyelim ki biraz yatirin sonra omzunuza kaldırın gezidirn. Gaz çıkmadi mi Bi daha yatirin düz bir zemine yataga mesela 3 5 dk yatsın sonra tekrar gezdirin. Annem bebegimin gazını hep böyle cikardi yatır kaldır yontemi. Her seferinde gaak diye ses cikarirdi
Msl- Uzram neden mama asla vermeyin diyorsunuz ? Yeni doğum yapmış belki de sütü şuan azdır. Mama takviye yapması gerekiyor olabilir. Hemen mama asla vermeyin demek sizce doğru mu ? Süt yoksa çocuk aç mı kalsın ?
ArasAybarsMoM Uzram şoyle yorum yapiyorsunuzda bebeğini sadece mama ile besleyen yada beslemek zorunda olan anneler ne düşünür diye hiccc düşünmüyorsunuz palm.yagi var diye basinizdan aşağı kaynar sular döküldü demek ozmn bnm gbi bebegini sadece mama veren anneler her mama verdiğinde vicdan azabı çeksin sütüm yok diye pompayla göğüs ucum kopana kadar ugrastim ben bebegim prematüre dogdu tutmadı memeyi yoğun bakimdayken dha sütüm kesildi ne verseydim süt olmayınca palm yagi var diye sut annesimi bulsaydim,yorum yaparken biraz empatii lütfen herkesin memelerinden süt fiskirmiyor
Enessmotherr Msl- kesinlikle katılıyorum benim 3 aya giricek oğlum ilk günden beri sütüm az oğlumda uzun emen bi bebek olmadı mecbur mama verdim ama 2 damlada olsa önce iki göğsümü veriyorum sonra biraz bekliyorum bakıyorum doymadı mama yapıyorum aç mı kalsın çok şükür gaz sorunu da bitti keşke tüm annelerin aynı olsa bol bol sütü olsa maalesef bazen stresten bazen başka sebepten olmuyor yeni doğum yapa bi anneye sakın demeyin kimseyi dinleme canım çocuk senin dilediğin gibi büyüt en iyi SEN en çok sen düşünürsün onu 🙏
Uzram Msl- ben kendi pismanligimdan ötürü boyle bir yorumda bulundum.bana da biri sütüne güven yetecektir gelecektir mucadele et deseydi her sey farklı olabilirdi. Zaten bebegin mide kapasitesi daha çok küçük…daha 2 gunluk miss kokulu…🌺 Mama; doktor tavsiyesi ile baslanmali zaten. Hafta kontrolü 1.ay kontrolünde ki kilo alimina göre doktor yönlendirir.ilk bir ay 2 saatte bir emzirmek sarıliktan da kurtarır
Uzram sanırım yanlış anlaşıldım herkesin tercihi tabi ki . Suan benim de bebegim Mama ile besleniyor aynı sizin gibi sütüm azaldi stresten dolayı Mama başladık ve biberonun o müthiş akış hızı meme reddine sebep oldu. Üzerine ataklar vs… Her neyse En başta söylediğim gibi biri bana deseydi sakin bineron verme Diye dinlerdim. Ayrıca süreç zaten önce anne sütü Mama ile başlıyor sonra sadece mamaya dönüyor. Mama ya ödediğim fiyatlardan sonra suan ki aklım olsa en iyi pompayi alırdım hastane tipi. O daha ucuz kalırdı. Iyi aksamlar Enessmotherr
Busra_99 Enessmotherr çok teşekkür ederim emziriyprum zaten ama doktorum mama ver deyince mama verdim bende illaki anne sütü yada mama olcak diyenlerden değilim kesinlikle hangisi varsa onu vericem doktorumu dinliyorum ama illaki benim gibi olan vardır diye buraya yazdım hepinize çok teşekkür ederim🙏🏻
Uzram ArasAybarsMoM benimkilerden süt fışkırıyordu da bende keyfimden mama veriyorum zaten. Sevgili anneler aynı taraftayiz hepimiz bi şekilde beslemeye calisiyoruz bu tepki niye. Doktor kontrolüyle başlanmalı diyorum . Ayrica sut anne bulmak yerine Palm yagi içermeyen mamalar tercih edilebilir.hepsinde yok Su yorumlari post sahibi yapsa eyvallah dicem.
Busra_99 ArasAybarsMoM benımde ilk oğlum 28 haftalık doğdu ve emmedi pompayla da bir yere kadar geliyor çocuk emmeyince iyice gitti bende mama verdim çok şükür sağlıklıda 5 yaşında ❤️🙏🏻
ArasAybarsMoM Uzram bende keyfimden mama vermedim orda yazdim hemen üstte bebegim PREMATÜRE doktor başlattı zaten kilo almasi gerekti ayrica keyfimden de verebilirim mama verende meme verende annee sonucta ayrica konu sahibi dışında yorum yapanlar olacaktır degilmi Himmm buarada similac ta palm yağı yok ben hala kullaniyorum cok sukur araştırıp iceriklerine bakip mama aliyorum iyi geceler
ArasAybarsMoM Busra_99 iki oglumda mama ile beslendi biri 10 yaşında biri 17 aylik hala mama yer bende bi sorun yaşamadım sütüm yoktu yani birde yoğun bakim kapılarında aglamaktan ne sut kaldı ne lohusalik olsun onlar sağlıklı olsun bize yeter