S-345 Merhaba güzel anneler ben normal doğum yaptım 25 gün oldu ama dikişlerim hala düşmedi ne önerirsiniz ne yapmalıyım
Bsraaa1 S-345 Kuru ve temiz tuttum aynı zamanda batikon ve teremycin krem kullandım benim düştü sadece şişlik kaldı oda zamanla geçermiş 😇