Yenianne2426 Merhabalar iki çocuğu olan veya düşünen anneler. Sezeryan doğum sonrası ne kadar süre geçtikten sonra hamile kaldınız veya kalmayı düşünüyorsunuz? Sağlıklısı, önerilen nedir?
Denizfdn Yenianne2426 14 aylıktı gebe kaldığımda kızım şuan doğdu 3 ay 10 günlük çok güzel bı duyma ama aklım olsaydı arasında 3 yaş olsaydı delirmek üzereyim 2 3 yaş sendromu yedi bitirdi beni sana tavsiye bacım sonra kafanı vuracagina söz dinle valla sabrın varsa bişey diyemem ama 3 4 yıl bekle derim
Bgm09 Yenianne2426 kızım 2 yaş 8 aylıkken hamile kaldım ikisi de sezaryen doğumdu. Doktorum sağlık açısından hiç bir sorun olmayacağını söylemişti.Doğum yaptım ikinciye de
Mom4565 Yenianne2426 sezeryandan 5 yıl sonra doğum yaptım iyi ki de bu kadar beklemisim hem aralarındaki yaş farkı hemde sezeryan dan sonra vücudumu toparlamam çok iyi oldu
Yenianne2426 Denizfdn bende kafam rahata ermeden ikisini birden çıkarayım istiyorum. Tabiki şuan daha çok etken 3 aylık oğlum ama ona göre düşünmeye başlarım 🙊
Yenianne2426 Mom4565 kayınvalideminde çocukları arsı hep 5er yaş var fakat çok zor diyor. Bende düşünüyorum tam rahatladım derken ikinci gelecek sanki daha çok zorlanırım gibi geliyor
Snowglobe Yenianne2426 bana doktorum 1 buçuk yıl bekle dedi. Hatta normal doğum yapan arkadaşıma da 1 buçuk yıl bekle dedi aynı doktor. Tıp çok ilerledi. Artık sezaryan sonrası normal doğum - SSVD - bile oluyo. İnşallah bende öyle istiyorum ikinciyi.
Balkes Yenianne2426 2-3 diyorlar ama iç dikislerinin iyileşme sürecine bagliymis. Tam kaynamamissin rahimin açılma ihtimali var dogumdan 8 ay sonra kontrole gittigim de dr düşünebilirsiniz demisti. Dogumdan 11 ay sonra hamile kaldım. Cok sukur hic bir sorun olmadı.eger 2.bebegi düşünüyorsanız hamile kalmadan önce mutlaka muayene olun
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yenianne2426 iki sezaryen arası 26 ay oldu. Kızım 26 aylıkken oğlum doğdu. Bir sorunumuz olmadı. Hatta ikinci sezaryen ilkine göre daha rahat geçti. Daha çabuk ayaklandım. Agrım sızımda ilkine göre çoook daha iyi. Tek başıma çok çabuk ayaklandım ettim.
Yenianne2426 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi genişlemeniz nasıl oldu. Daha fazla mı göbeğiniz çıktı yoksa daha mı azdı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yenianne2426 Daha dik bir göbeğim vardı ikinci gebeliğimde. İlkinde daha yayvandı. İşte doğdu oğlum 5 günlük daha yeni :)
Mom4565 Yenianne2426 Aaa ne alaka asıl ikiside küçük olursa zor ikisinin bakımı yemesi uyutmasi hastalık oluyor vs Anne ve bebekler çok yıpranıyor öyle oğlum 6 yaşına girecek kızım 6 aylık sanki ilk bebeğim gibi rahatlıkla ilgilenebiliyorum oğlum yemeğini kendi yer üzerini kendi giyer kendi uyur vs kayın valideniz belki 2. Yi yapin diye size zor duyordur ama bence en ideal yaş aralığı 5 yaş
Yenianne2426 Mom4565 kendimede güvenemiyorum ki o rahatlıktan sonra sil baştan alabilir miyim diye birde yaşım ilerleyecek
Yenianne2426 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hayırlı olsun Allah sağlıkla büyümeyi nasip etsin çok sevindim 🥰🤗