Nejlavrl yok belli bir aydan sonra kusma olmayabilir.
Oğlum 10 aylıktı bu teşhisi koyduğunda doktor..
İlk aylarda evet reflü den dolayo cok kusardi ama o aylarda(10 aylıkken) saat başı emerdi geceleri. Midesini rahatsız ettiği için 2 eliyle yüzünü ovuşturarak kasirdi
Bilemiyorum simdi siz emziriyor musunuz, emzirerek mi uyuyor, yada yatmadan hemen önce mi beslenmesini yapıyor. Bu detaylarda önemli bemim kastettiğim reflü için.