Semaarya Merhaba anneler bebeğim 4 aylık ama arada tukurugunu yutunca sanki boğulacakmış gibi oluyor nefessiz kalıyor sizin bebeklerde de oluyor mu doktora götüreceğim pzrtsi günü neden öyle oluyor anlamıyorum korkutuyor bu durum beni
TheBaby Semaarya Bizimki bi ara ağzında tükürüğünü biriktirip yıtuyodu. Aynısı oluyordu. Bak bakalım öylemi yapıyo
Sedakcby Semaarya benim bebeğim 4 ay boyunca öyleydi. Tükürük doluyordu agzı çırpınarak nefes almaya çalışıyordu nefes alamiyodu gibi boğulur gibi yani. Reflusu de vardı ama bebeğimin midesinden su geliyordu onları yutamiyordu ☹️
Semaarya Sedakcby of ya aynısıni yaşıyorum şuan bı ara çok nefessiz kaldı elim ayağım titredi sonradan geçtim peki bizde reflü yok çok şükür
Sedakcby Semaarya sakin ol canım o an korkma bebeğini yan veya eline alıp yüz üstü çevir ki aksın ağzından o an sarsma bide bebeği sakin hareketlerle. Çok iyi anlıyorum ama ben sağlıkci olduğum için o an sakince medahele ediyodum bide ağzında tükürük birikmiş görüyorsam eğer aspre ediyordum ağız aspratoru var pompalı rahatliyodu. Geçti geçti canım çok şükür 4 aydan sonra kalmadı.