Prensinannesiii merhaba, bebeğiniz hayırlı olsun,sağlıkla büyütün inşallah. 5.gün kontrolüne götürdünüz mü? Ne kadar olmuştu kilosu? Doktorunuza danışmadan mama başlamayın bence. Şayet kilo alımı günlük 20 gr altına düşüyorsa doktor tavsiyesi ile mama başlamak gerekir. Bizim gözümüze zayıf gelmesi değil, doktorun tartıp zayıf demesi önemli.