Valla benimki 8.5 aylik mamayi iciremiyom artik icmek istemiyo resmen memeye dustu iyice ama sutum yetmiyo zaten sabah 7de ayakta emiyo sadece 10 gbi kahvaltisini veriyorum kasigi da reddettigi icin agam pankek omlet tarzi seyler yapip eline veriyorum oyle ne yerse artik uyuyo uyanijca kahvaltidan kalanini veriyorum yaninda yogurtla corba yapmaya ara verdim yemiyo cunku mucver tarzi yapiyorum falan aksam da yatmasina 1 saat kala ya muhallebi yapiyorum ya da kasik mama aldim onu yani 3 4 saat araliklarla az az da olsa biseyelr veriyorum aralarda eline mandalina elma veriyorum oyle disliyo falab