Benim doğumdan önce ortalama regl olmam 5 gün sürerdi ve çok yogun kanama olmazdı. Dogumdan sonra 8 aydır regl oluyorum ve çok yogun. 10 gün sürüyor ilk 4-5 gün fazla sonraki günlerde daha az. Ortalama 40 ped kullanıyorum. Doktora gitmedim 1 yıla kadar düzensiz olması normal diyorlar. Varmı böyle olan yoksa tek bendemi anormallik var.