Oğlum 2 Ay 13 Günlük sabah kaka yaptığın da kakası sarıydı hem mama veriyorum hem emziriyorum sonra emzirdim 2 dakika önce koyu yeşil kaka yapmış üşütmüş olsa ya da hasta olsa anlamaz mıydım ? Keyfi yerin de mamasını yiyor çişini yapıyor gülüyor aguluyor vs şeyler benden kaynaklı olabilir mi ?