SEDANURRRR Kızlar arada karnımda bebek varmış gibi hareketlenme oluyor sanki tekme atıyor ve dönüyor karnımda (2 ay önce doğum yaptım)
Nazli55x SEDANURRRR kız ikizdi de tekini unuttular mı 😀😀lütfen aldırma takıldım sadece bi doktora görün bence 2 ay az bi süre değil ilk zamanlar olsa neyse de baya olmuş
Mnurr SEDANURRRR göbeğin kuzum o 😂 Benim hamilelik öncesi ve sonrası da atıyor uzanınca veya otururken ayaktayken kalp şeklinde o atmazsa sıkıntı diyolar herkes de varmış ama çoğu kişi hissetmiyomuş 😂
leynanin_pembemantosuu SEDANURRRR Bağırsak hareketleri 15 ay önce normal doğum yaptım resmen bazen karnim kalp gibi atıyor
SEDANURRRR Mnurr kıza mama yedirirken özellikle kucağımda tutuyorum ya bi hareketlenme oluyo töbe estağfurullah bu ne diyorum 😂😂
Ysfilayda26 Yaa 9 aylık bebeğim var bendede oluyo bu bian acaba hamilemiyim diyorum sanki bebek var karnımda tekme atıyomuş gibi hissediyorum
SEDANURRRR Ysfilayda26 Allahtan bebek 4. Aydan sonra hareket ediyor karında yoksa hamileyim diye oturur ağlardım😂😂🤦🏻♀️
Arencik SEDANURRRR Endişe etmeyin bana da oluyor arada 21 aylik oğlum var hem de. Bazen tıp tıp atıyor eskiler rahim bebek arıyor derlermiş sknti yok yani 😊
Arencik SEDANURRRR aynen bncede yetiyo da artıyor Allah isteyene nasip etsin ben boyumun ölçüsünü aldim
KahveliAnnee SEDANURRRR çocuk mu kaldı acep içinde beni çıkartın diye vurmasın 😂😂😂 Yaa şakası bir yana doktorum 3 Ay sonra eski haline dönersin dedi tamamı 1 sene bulur dedi