7 aylık bebegım var şuan kılosu 8800 ama 1bucuk aydır kılo alımı durdu. Cok hareketlı hıc durmuyor sureklı gerı gerı emekler oturmaya felan calısır. Kolosu ıyı ama almaması canımı sıkıyor. Kahvaltı olsun yemek olsun neler kılo aldırır tarıf verırmısınız lütfen