Merhaba anneler 3 yasında bır kızımın ardından 8 ay once bir kıızm daha oldu normalde ilk kızımı 6aylıkkrn odasını ayırdım ki en sağlıklısknın bu sekılde olacagını düşünüyorum ancak ıkıncı kızım suan 8 aylık hAla ayıramadım cunku onları nasıl aynı odada yatıracagım nasıl alıstıracagım bilmiyorum bu durumu yasayan varmı acaba bir akıl verin lütfen