MrzBaby aynen valla billa yaaa yazık benimki bide gaz sancısı da çekiyo üstüne 😞 aslında ön sütü alıyolar yağlı sütü de emiyolar doyuyo olmaları gerekiyo bende veriyorum mama napayım ama ben geceleri veriyom geceye yok gibi oluyo göğüslerim nerdeyse ama gündüz takviyesine baklamayı düşünüyorum sen ne sıklıkla veriyorsun mamayı ben mama değilde aptamilin hazır sütleri var onlardan vermeyi tercih ediyorum kabızlık yapmıyomuş onlar yani eşime arkadaşı öyle demiş ama mamadan bi farkı yok bence