Elizya17 Selam kızlar doğum yapalı 1 yıl oldu. Doğum yapalı 5 ay olmuştu ki adet olmaya başladım. Ama hep düzensiz oluyorum geçen ay 6 gün geçti ondan önce ki ay 3 gün geçti. Bu ayda 8 gün geçti ama adet olmadım. Geri çekilme ile korunuyoruz (bu bi yöntem değilciler biliyorum ama hep böyle korunduk) yine de korkuyorum bu ay test yaptım negatif çocukta istemiyorum kesinlikle. Ama neden sürekli geç adet oluyorum bilmiyorum 🤷♀️ bu durum bende korku yaratıyor var mı böyle düzensiz olan
Ebruli101 Elizya17 yumurta tembelliği olabilir doktora gidin tahlil yaptırın ☺️ Doğumdan sonra bende düzensiz oluyordum 10-15 gün gecikiyordu her ay yumurta tembelliği çıktı doğum kontrol hapı kullanıyorum her ay düzenli oluyorum artık
Sda16 Elizya17 emzirirken adet düzensizliği oluyor diye biliyorum. Bebeğim 6 aylık 3 defa adet oldum.
Mombaby Elizya17 ben dogum yapali 3 sene oldu dogumdan sonra adetlerim bambaska oldu resmen bazen asiri kanama oluyor bazen bi cimdik bazen 1 ay geciyor bazen vaktinde
ogretmen61 Ay aynı ben bu 🤦🏼♀️ normalde 28-29 günde bir olurdum şimdi 34-35i buluyo her ay stresten ölüyorum ya hamileysem diye, oğlum 21 aylık bu arada ama ben de istrmiyorum. Test yapıyoeum negatif çıkıyor ve 1 gün sonra adet oluyorum genelde😂
snyck Elizya17 temel sebep hormonların düzgün çalışmaması ama emzirmeden mi yumurta tembelliginden mi prolaktin yüksekliğinden mi bi ton sebep var bunu en iyi doktor söyler
minnosum25 Elizya17 streslimisiniz sürekli buda adet gecikmesi yapabilir ama doktora gözüküp bir nedenini öğrenmenizdede fayda var
Elizya17 minnosum25 yani geciktikten sonra stres yapıyorum kendim den eminim fakat burda öyle yazılar okuyorum kii
surass Elizya17 bende öyleyim 8 ay oldu doğum yapalı. 26 gün geçti mesela bu ay hala olmadım. Habire test yapıyorum korkudan. Neden böyle bilmiyorum
Elizya17 surass benimde aynı sürekli korkuyorum adet olcak gibi ağrılarım oluyor ama olmuyorum testi bile korkarak yapıyorum
Dilekela Elizya17 aynı ben dünden beri çok ağrım var ama bir türlü olamıyorum doğumdan önce her ay gününü şaşmayan adetim doğumdan sonra hiç düzelmedi