Sadece görüş ve öneri istiyorum. Kızım 4.ayını bitirdi besin alerjisi olduğu için Neocate mama yiyor 2 aydır. Reflüsü de olduğundan hep kusuyordu yeni yeni çok şükür kusması tamamen bitti diyebilirim. İlk 2 ay hipp Combiotic yerken güzel kilo alıyordu fakat hem besin alerjisi hem reflü hem kusma vs derken kilo alımı neredeyse durdu. 35 haftalık 2300 doğdu çok sağlıklıydı hala öyle şükürler olsun allahıma ama anneyi işte kilo alsın istiyoruz Kasım 23′de 4670 di kilosu hala da aldığını sanmam. Geçenlerde hero baby organik sütlaç verdim çok severek yedi hatta 1 günde alıştı ve formül mamayı kabul etmedi. Mamayla 2çocuk büyüten teyzem bile şaşırdı kaldı. Bu şekilde ek gıdayı doktoruma telefonda sordum uygun değil dedi. Fakat çok istiyorum vermek kilo alsın istiyorum kuş gibi hala 😪 onay almak gibi olmasın ama versem nolur ki bu kavanoz mamalardan 🙄