Bugün sürekli bu durum başıma geldi halen de geliyor nasıl desem 2 dk da bir rahmim kasılıyor hani doğumun son demleri bebek hareketle kasar kendini bi doluluk hissedersiniz ya öyle birşey yani bildiğiniz hamilelik kasılması gibi 😐 sebebi ne olabilir hamile olduğumu zannetmiyorum gerçi korunmuyoruz evet ama reglime 2 hafta var daha 🤦🏻♀️ yarın doktorumuz arayacağım ama erkenden randevu vereceğini zannetmiyorum genelde 1 ay sonrasına atıyor en erken… Var mı daha evvel bu durumu yaşayan bu arada yeni doğum yapmadım oğlum 3 yaşında…