Doga_sever bizim evin baş tacıdır. Hastalanır hastalanmaz hemen kullanırız.
salpin markasını tavsiye ederim. Ürünleri çok güzel
10 kiloya 1 damla şeklinde kullanılıyor. Oğlum 3 yaşında nerdeyse bir yaşından beri hep hasta olduğunda verdim. Küçükken suluğuna damlatıyordum. Büyüyünce direk veriyorum. Hatta hasta olunca kendi hemen ister.
yine bu markanın çocuklar için ( yetişkinler de kullanabilir) propolisli şekeri var. Boğaz ağırına öksürüğe birebir geliyo. Tavsiye ederim ☺️