Deletedmom_61 Bizde de olmuştu, gözyaşı kanallarına masaj yapın, ellerinizi sürekli yıkayın, temiz bir pamuğu kaynamış soğumuş suyla ıslatıp silin falan demişti. Geçmediğinde damla verdi ama ben yazdıklarımı da yapmaya devam ettim. Sonra bir kaç günde geçti 😊