Mirage91 İyi akşamlar bayanlar ❤️ Kızım 20 aylık , doktorumuzada sormuştum 2 yaşına gelince mamayı keseriz demişti. Çevremdekiler kes kes mamayı diyorlar. Günde 2-3 mama 120 cc içiyor. Niye veriyorsun felan diyorlar siz naptınız
1ana_2evlat Mirage91 Valla bencede ne gerek var MasaAllah kocaman olmus bence yemek yemesi daha iyi olur olmadi sut icirin maddi olarak zorlar yani ben 1 yasinda kestim kizimda
cekoslavakporseleni Mirage91 eğer isterse 2 yaşına kadar devam ederim diyordum ama zaten zorla içiyor 1 yaşından sonra çok zorlamayı düşünmüyorum. Ama eğer severek içiyorsa 2 yaşına kadar içsin bence.
izmirlokma Mirage91 2 yasini doldurmasina az kaldi cevreye bakma bence ben 2 yasini doldurunca kesicem dru dinleyecegim yani
Tgbh28 @Mirage91 merhaba canım. Benim kızım 25 aylık 22 aylıkken falan mamayı bıraktık zaten günde 1 sefer içiyordu birde gece yatarken. Cam şişe pastorize süt içirmeye başladım ama oda çokk kabız yaptı hatta biraz fazla içsin kusup çıkarıyordu ağır geldi anlayacağın. Bende milupanın kutu sütlernden aldım içeriği formül mama gbi 200ml . Her gün ondan içiyor ve kabızlığıda geçti şükür.
Arencik Mirage91 2 yaşında kesmeyi düşünüyorum inek sütü vermeyi dusunmuyorum doktorumuz 2 yaşına kadar verebilirseniz formül mama verin demsti
Adayildiz Mirage91 benim kızımda 18 aylık mamaya emzirmeyi bırakınca 2 ay önce başladım 2 yaşına gelsin inek sutu veririm öncesi benim kızımda direk döküntü yapiyo ağır geliyo bebeklere inek sütü