Merhaba hanımlar, benim belim ve üst bacak içi kış ayında 2 senedir kaşınıyor bu sürekli oluyor. Giydiğim kıyafat, kullandığım duş jeli yahut deterjan işi değil çünkü yazın bir problem yok. Böyle bir şey yaşıyan var mı? Kışın bir şey tetikliyor ama ne bilmiyorum.