Denizsila benimki de 7. Ayda ayni sekilde basladi emmiyodu beni zaten mama yiyodu su an onu da yediremiyorum bu gece veriyorum bi kere 150cc bide sabah uykunun icinde onun disinda mamayida yemiyor sadece ek gida ek gidayi iyi yiyor ama ne kadar yeterli bilemiyorum elimden geldigince herseyden yedirmeye calisiyorum cesitliligi artiriyorum sebzesi meyvesi yogurdu kemik suyu kefiri gun icinde sadece ek gida kilosu falan iyi ama bu durum ne kadar saglikli bilmiyorum ac kalmasindan iyidir diye dusunuyorum