Kızlar doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz ve adet olmadan önce belirti neydi ? Ben doğum yapalı 8 ay oldu . Bugün karnım ağrıyor akıntım da fazla diğer günlere kadar. Yumurtlama dönemindeyim belli ki. Ya da ader mi olacağım ya hepten unuttum adet olmadan önce akıntı oluyor muydu 😅